czwartek, 11 lipca 2013

Nowy kolor starego stolika. Restained coffee table

  Witam, mój najświeższy projekt poległ na zmianie koloru kolejnego mebla w naszym domu. Tym razem był to drewniany stolik, który nie pasował już do wystroju naszego dużego pokoju. Postanowiłam nadać mu porządany odcień przy pomocy bejcy ZAR i zajęło mi to 2 bardzo słoneczne dni.

  Hello, I want to share my newest DIY project that took me 2 sunny days. We had this solid wood coffee table, but it didn't match our living room, so I decided to restain it with ZAR.


Stolik starłam szlifierką oscylacyjną i papierami ściernymi, aby usunąć lakier i zarysowania. 
 I smoothed down the top of the table to remove varnish with my sander.
Następnie całość wygładziłam papierami ściernymi o bardzo drobnym nasypie.
 Then I finished it with  medium grit  sandpaper.
Odkurzyłam i przetarłam wilgotna ściereczką stolik, aby usunąć resztki pyłu.
 Next I vacuumed and wiped down the table to remove any dust.
Na koniec nałożyłam 3 warstwy bejcy ZAR w kolorze charcoal i 1 warstwę wosku do drewna OSMO- w ten sam sposób, jaki opisałam przy renowacji mebli art deco.
 Finally I put the finishing touch with ZAR wood stain in charcoal shade ( 3 coats)
and OSMO wax (1 coat).



Ta niewielka przemiana sprawiła, że stolik jest bardziej współczesny i pasuje do naszego dużego pokoju. Teraz naprawdę go uwielbiam!
Agnieszka

After this little makeover this old table looks a bit more modern and matches our living room. 
Now I love it!
Agnes

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz