poniedziałek, 14 października 2013

Kolekcja STARS w Almi Decor, czyli drogie – tanie kupowanie.




   Zachwyciła mnie ostatnia specjalna kolekcja Almi Decor STARS inspirowana blichtrem dawnego Hollywood- klasyczne wzory, błyszczące chromowane detale i piękne czarno białe zdjęcia najwspanialszych gwiazd filmowych.
Moją uwagę przykuły piękne lampy i żyrandole z kryształowymi elementami w nowoczesnych formach. Oświetlenie jest ważnym elementem każdego wnętrza, ponieważ nadaje styl i pozwala nam tworzyć i zmieniać nastrój panujący w pokoju.


Almi Decor- podstawa lampy 590zł kolekcja STARS

Almi Decor- żyrandol STARS 8500 zł.
Kolekcja STARS oferuje również eleganckie i nowoczesne meble w stylu Chesterfield. Dla mnie troszkę mało praktyczne ze względu na małe dziecko w domu, jednak oczami wyobraźni widzę siedzącego na takiej sofie Ernesta Hemingwaya popijającego whisky z kryształowej szklanki. 
Kanapa Chester Almi Decor


Almi Decor pomyślało również o szkle użytkowym i w kolekcji STARS proponuje kieliszki, szklanki do whisky i karafki. To taki mały ukłon w stronę panów.



Na koniec muszę wspomnieć o detalach, bo to właśnie szczegóły robią różnicę między tym, co przeciętne, a tym, co wyjątkowe. Ramki na czarno- białe zdjęcia, świeczniki, które dodadzą blasku każdej kolacji i miękkie, ciepłe kapy, które można nonszalancko rzucić na sofę Chesterfield.


Almi Decor- ramka Vivien 10x15 89zł
Almi Decor- świecznik Masala 129zł
Wszystko bardzo piękne, ponadczasowe i w dobrym guście. Kolekcja i jej ekspozycja w sklepie, Almi Decor, który właśnie odwiedziłam, jest inspirująca i bardzo mi się podoba, niestety większość z tych przedmiotów jest poza moim zasięgiem z oczywistych powodów- cena. Jeśli kogoś stać, by urządzić swoje wnętrza w tym stylu, wchodząc raz do Almi Decor- jest szczęściarzem. Ja niestety rzadko mogę sobie pozwolić na zakupy w Almi Decor -wyczekuję promocji w ofercie albo kupuję te drobne dodatki, które mają niższe ceny. Nie pozostaje mi więc nic innego jak Drogie- Tanie kupowanie, czyli polowanie na piękne przedmioty w innych sklepach lub w Internecie.
Oto moje dekoracje w wersji  przystępnej:

Świeczniki szklane - sklep Tchibo 79zł

Ramka chromowana - T.K. MAXX ok. 35zł

Lustro - T.K.MAXX 200zł



Fotel w stylu Chesterfield firmy DOM ART STYL


Żyrandol Leroy Merlin 697zł





Plafon Leroy Merlin 370 zł

Lampa z kryształową podstawą 129zł T.K.MAXX
Lampa z kryształową podstawą T.K.MAXX 179zł
Szukajcie, a znajdziecie... piękne przedmioty w przystępnych cenach. Z sympatią i  szacunkiem dla Almi Decor, muszę im pogratulować pięknej i inspirującej kolekcji STARS.
 Agnieszka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz