czwartek, 27 czerwca 2013

Łóżeczko dziecięce - prosty i niedrogi sposób na nowe łóżeczko.



   Jeszcze zanim narodziła się nasza córka przygotowaliśmy dla niej pokoik z łóżeczkiem, komodą, fotelem do karmienia itd. Początkowo miała spać z nami w naszej sypialni, ale nie chciałam przenosić łóżeczka z jej pokoju. Udało nam się pożyczyć drugie łóżeczko dziecięce, niestety nie pasowało do naszej sypialni, a o przemalowywaniu nie było wtedy mowy.

  


   Rozwiązanie przyszło dosyć szybko- powstał pokrowiec na łóżeczko z dwóch starych zasłon i resztki materiału, którym obity jest fotel w naszej sypialni.

Łóżeczko przed uszyciem pokrowca.



 Szare pasiaste zasłony  zasłaniają szczebelki łóżeczka - tkanina została namarszczona i przeszyta na maszynie do szycia.
 Boki pokrowca uszyte są z materiału obiciowego- takiego samego, jakim obity jest nasz fotel z IKEI.
 Poduszkę ozdobną z wsadem puchowym  upolowałam w TK. MAXX za jedyne 14 PLN.

   Po tej przemianie łóżeczko idealnie komponuje się z wystrojem naszej sypialni. Bardzo jestem zadowolona z tego projektu, ponieważ nic mnie nie kosztował, a użyte zostały stare zasłony i resztka tkaniny, które od dawna leżały bezużytecznie w domu.
Niedługo pokażę drugie łóżeczko, to stojące w pokoiku mojej córki, które również poddaliśmy własnym przeróbkom. Zapraszam...
               Agnieszka

2 komentarze:

  1. Takie odnowienie łóżka jest bardzo dużą oszczędnością.

    OdpowiedzUsuń
  2. Odnawianie starych łóżeczek to faktycznie duża oszczędność, jednak nie każdy ma takie łóżeczko do odnowienia. A jakoś nie widzi mi się kupowanie używanych łóżeczek. Chyba już lepiej kupić nowe łóżeczko, a kto wie może jeszcze w przyszłości się przyda ;D

    OdpowiedzUsuń