środa, 26 czerwca 2013

Koronkowa balerinka- ubranko dla dziewczynki. Baby girl ballerina set.



   Ostatnie deszczowe dni sprzyjały polowaniom na wyprzedażach. Udało mi się znaleźć kilka niedrogich ubranek dla mojej córki. Pośród modnych letnich kolorów- koralowego, miętowego, łososiowego i tradycyjnego różu we wszystkich możliwych odcieniach znalazłam coś bardzo neutralnego, co postanowiłam udoskonalić wykorzystując kilka drobiazgów, które miałam w domu. Tak powstał nowy komplet dla mojej córki, którego łączny koszt to 25zł.  


   Koszulkę ( 10 PLN) i spodenki ( 5 PLN) znalazłam na wyprzedaży letniej w sklepie H&M.
 
Z domowych zasobów różnych dekoracji i ozdób wybrałam kawałek białej falbanki, piękny guzik oderwany od niemodnej już bluzki i śliczną koronkową baletnicę z belgijskiej koronki.




 

Koronkową balerinę przymocowałam szpilkami w miejscu, gdzie następnie ją przyszyłam.

Biała falbanka na gumce została przyszyta do koszulki na maszynie do szycia.

                                   


                                  Opaska na głowę (H&M ,10 PLN) z przyszytą ozdobą.



Bardzo lubię, gdy moja córka nosi ubranka, którym sama nadałam charakter.



            

                                                   Agnieszka








3 komentarze: