sobota, 22 lutego 2014

Salon, nareszcie zmiany!




     Wreszcie doczekałam się nowych mebli w moim salonie. Na początku tego roku zamówiliśmy komplet mebli – 2 sofy z firmy Optisofa. Dotarły do nas w zeszłym tygodniu i od razu zabrałyśmy się za dekorowanie całego pokoju od początku. Miałam małą pomocnicę, która wszędzie właziła i wszystko przewracała:)

                   




Meble są nowoczesne, ale mają dosyć tradycyjną formę, dlatego nadają się idealnie do współczesnych wnętrz w klasycznym stylu. Oprócz pięknego wyglądu, zaletą tych mebli była niewygórowana cena, a w Polsce trudno o ładne i solidne meble w przystępnych cenach!

 Sofa  "Bristol" - Optisofa



Kupiłam kilka nowych dodatków: poduszki ozdobne, kosz na koce,  chromowany zegar wiszący, kilka ramek (które razem z zegarem wkrótce zawisną na naszych ścianach), srebrne świeczniki i tacę z „masy perłowej” – wszystko w T.K.MAXX).


Owoce ostatnich zakupów- świeczniki i taca.




Żyrandol z Leroy Merlin
Lampy i stoliki boczne z T.K.MAXX
  Salon postanowiłam utrzymać w spokojnych, naturalnych barwach, dzięki czemu z przyjemnością odpoczywamy, bawimy się i relaksujemy w tym pokoju. Dzielę się moimi najświeższymi zdjęciami, choć salon jeszcze nie jest w pełni „zrobiony”, ale przecież dekorowanie to proces, który trwa, dopóki nie skończą się dobre pomysły. 

 Pozdrawiam, 
Agnieszka

3 komentarze:

  1. Bardzo podobają mi się kolory, których użyłaś do urządzenia swojego salonu! Jest tak lekko i spokojnie! Świetna dekoracja na stoliku:) Chyba u siebie coś pozmieniam w domu, bo aż pozazdrościłam!!! :)
    Pozdrawiam Maria

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję;) to są moje ulubione kolory, najlepiej czuję się w takich spokojnych stonowanych wnętrzach.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiekna kuchnia,Skromna ale rownoczesnie elegancka.Jesli uda mi sie -to u siebie duzo pozmieniam.Bardzo lubie te kolory .Cale mieszkanie przepiekne,wszystko wspaniale przemyslane.
    Gratuluje zdolnosci w projektowaniu wszystkiego oraz cierpliwosci w poszukiwaniu odpowiednich materialow.Pozdrawiam
    |Elzbieta

    OdpowiedzUsuń