poniedziałek, 8 kwietnia 2013

Neutralna sypialnia z "miętą"


Witam wszystkich domowych majsterkowiczów i projektantów.  Blog zaczynam od pokazania mojej sypialni. Jest to pierwszy pokój, nad którym pracowałam tworząc nasze wymarzone gniazdko.

 
Lubię neutralne kolory - biel, szary, „kawa z mlekiem”. Pokój w takich kolorach jest zawsze przyjemny, a jednocześnie łatwo można go ożywić lub zmienić niewielkimi i niedrogimi dodatkami. Na taką koncepcję zdecydowałam się urządzając naszą sypialnię. Jest przytulna, ale nie monotonna.

 

Wzorzyste poszewki na poduszki zrobiłam sama. Długo zastanawiałam się nad wzorem tkaniny, aż w końcu udało mi się trafić na taką, jakiej potrzebowałam.

 

Niestety takie tkaniny w Polsce są bardzo drogie, dlatego tył poduszki jest zrobiony z pięknego gładkiego materiału, który udało mi się kupić na wyprzedaży za jedyne 5 zł za metr bieżący.


Żyrandol, lustro i kryształowe lampy dodają odrobinę szyku i nowoczesności klasycznym białym meblom. Dzięki tym dodatkom spokojna sypialnia nabrała odrobinę blasku.


Komoda skrywa naszą bieliznę i drobne „szpargały”. Bardzo lubię ten mebel, bo jest niezwykle pojemny. Nasze białe meble mąż przywiózł z IKEI w Krakowie, bo we wrocławskiej nie były wtedy dostępne. Cieszyliśmy się jak dzieci, gdy je razem skręcaliśmy:)







Komoda i szafki nocne - seria Birkeland,  IKEA
Fotel - EKENAS, IKEA
Żyrandol - Leroy Merlin
Lampki nocne i lustro - TK MAXX





Wkrótce pokażę jak stworzyliśmy stylowe szafki łazienkowe z mebli kuchennych FAKTUM z IKEI. 





Czekam na pierwsze komentarze i zapraszam do wymiany doświadczeń!
                   Agnieszka           

                                   


                                                                        

11 komentarzy:

  1. Śliczne poduszki! :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystko przepiekne,pelne pomyslow.Az chce mi sie zaczac robic cos podobnego.
    LAzienka tez wspaniala.Gratuluje pomyslowosci i wytrwalosci w realizacji pomyslow.
    Powodzenia w dalszym dzialaniu
    Pozdrawiam z UK

    OdpowiedzUsuń
  3. Odnosnie lazienki-musze stwierdzic ,ze jest naprawde bardzo ladna-przytulna,spokojna.Chyba zmienie troche plany wykonania swojej lazienki,szczegolnie przy umywalce.
    Ta lazienka wyglada jak pokoj.Przepiekne.
    Gratuluje i ciesze sie ,ze tutaj zawitalam ( na pewno nie po raz ostatni ).
    Elzbieta.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję bardzo za miły komentarz. Moją łazienkę projektowałam właśnie tak, by wyglądała bardziej jak pokój i była przytulna, dlatego bardzo się cieszę, że tak jest odbierana.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna sypialnia nie mogę się napatrzeć:)Mam pytanie jaki to jest model żyrandola z jakiej firmy?Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za opinię:) Jest to żyrandol firmy Italux, model Firenza w największym romiarze. Niedawno widziałam go w Leroy Merlin na przecenie:D

    OdpowiedzUsuń
  7. A czy mogłabyś zdradzić, gdzie kupiłaś taką piękną tkaninę na poduszki i narzuty na łóżko? Jestem oczarowana tymi zdjęciami....
    Pozdrawiam,
    Magdalena

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tkaniny na poduszki kupiłam w sklepie we wrocławskim Domarze, a narzuta jest z T.K.MAXX :)
      Pozdrawiam

      Usuń
  8. podoba mi się to co widzę, taka sypialnia właśnie mi się marzy w mieszkanku które wkrótce mam nadzieję że uda mi się kupić. już znalazłam wymarzone tu https://vantage-sa.pl/atrakcyjne-nieruchomosci-wroclaw/ , ale jeszcze kwestia kredytu mieszkaniowego została. choć wygląda na to że wszystko przebiega pomyślnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Moje barwy! Bardzo mi się podoba takie wnętrze i to nie tylko kolory. Duże łóżko w sypialni zawsze musi być i to najlepiej takie z pojemnikiem na pościel. Na siłownikach wtedy a jeśli się okaże się że w takim siłowniku zablokowała się sprężyna gazowa to z artykułu https://dom21wieku.pl/jak-odblokowac-sprezyne-gazowa-w-silowniku-do-lozka-krok-po-kroku/ dowiecie się jak sobie z tym poradzić.

    OdpowiedzUsuń